דובר משטרת ירושלים: "נפעל ביד נחושה כנגד כל מפרי הסדר"

    מהדורת הבוקר No Comments on דובר משטרת ירושלים: "נפעל ביד נחושה כנגד כל מפרי הסדר"

    דובר מחוז ירושלים במשטרת ישראל, סנ"צ עידן אילוז ב'מהדורת הבוקר': "לפני הרמאדן נעשו פעולות מקדימות למנוע התפרעויות. ישנם שוליים שמסיתים גם ברשתות החברתיות ובהם אנו מטפלים. נפעל ביד נחושה כנגד כל מפירי הסדר"

    צילום: דוברות המשטרה
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר מחוז ירושלים במשטרת ישראל, סנ"צ עידן אילוז שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על המתיחות הגבוהה בבירה בצל חודש הרמדאן: "בשעה ששוטרים שלנו פרוסים באזור ומנסים לאפשר להמוני המתפללים להגיע להר הבית ולחגוג את החג – יש את אותם עשרות שבאים להתעמת עם השוטרים ולהרוס לאחרים את שגרת החג".

    אילוז הוסיף "אתמול הייתה הפרת סדר אלימה מאוד. מבחינתנו ברגע שהתחילה הפרת הסדר התחלנו בביצוע מעצרים, היה גם שימוש באמצעים, כוחות גלויים וסמויים, פרשים, השתמשנו גם באלות. יש לנו עשרה עצורים ובהמשך יהיו עוד. יש חשודים שמוכרים לנו שנמלטו מהמקום אבל נשים את ידנו עליהם. זו סביבה שיש בה גם בלתי מעורבים, נשים וילדים. אנחנו נוהגים בשיקול דעת. לא נאפשר לאף פורע חוק לפגוע בשוטרים ובעוברי אורח".

    הוא סיפר על ההיערכות המוקדמת: "עשינו המון פעולות כדי לייצר אווירת חג, בהידברות עם משפיעים ומובילי דעה ואפילו כניסה לבתי ספר לצורך הסברה. נעשו פעולות מקדימות. אנחנו מטפלים באותם שוליים אלימים וגם בהסתה ברשתות. פתחנו חפ"ק 'תודעה' לפני כדי לנטר. ההידברות קיימת אבל כוחה מוגבל ואנחנו מתמודדים עם אותם מפירי סדר אלימים".



    0 תגובות